Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Baterie 120Ah pe motor 1.4


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 45
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

 daca alternatorul este de 70A,atunci el poate debita 840w. din acestia scadeti consumatorii,diferenta o baga in acumulator. daca acesta este de 120ah,incarcarea lui nu este afectata deoarece un acumulator se incarca normal cu 10%din puterea lui (144w). problema este,asa cum a scris si d-nul Dan,distantele mici nu incarca suficient acumulatorul,nu compenseaza cu pornirile unde este un consum mare.daca aveti amplificator pentru subwoofer,deja se complica treaba.

Editat de ovy83
Link spre comentariu

Pai este cam mica bateria de 35 Ah , presupun ca nu ai sistem audio profesional care participi la concursuri ,o baterie de 60-70 Ah ar fi suficienta , bine asta nu inseamna ca poti sta ore in sir cu muzica la maxim pe loc .

 

Eu pe Wv Passat din 94 ,cu motor 1.8 ,am subwoofer Blaupunkt de 200w RMS estimez eu nu mai stiu modelul lui exact ,si un amplificator CRUNCH la care sunt legate si boxele de pe spate ,bateria este de 75Ah , cu muzica la peste jumate din volum am stat la munte cateva ore bune si a pornit fara nici o problema . Acum depinde si ce sistem ai tu ! 

Editat de stefan94stefan
Link spre comentariu

Stiu ca este mica,nu este pusa de mine,oricum este imprumutata de la un vecin,este a 5 a baterie de pe masina,parca ar costa o caruta de bani,tot folosesc toate vechiturile,si mereu am probleme.Iar ca sa castigi un concurs de SPL,nu cred ca ai nevoie de o baterie de capacitate foarte mare,ci de una care rezista la un curent de descarcare mare,chiar daca o descarci in 5 secunde...

Am un CDplayer pioneer DEH 2900mp,cu 4 "boxe",2 de 60W si 2 de 120W (in nici un caz RMS),un amplificator care scoate maxim 140W RMS pe care este pus un subwoofer dibeisi,cred ca 70W RMS.

Link spre comentariu

Consumul pe care il zici este la capacitate maxima. Ascultand incet consumul este mult mai mic.

Daca o sa il ti mereu la maxim nu o sa reusesti sa reincarci bateria in drumurile scurte. In aia 5km abia o sa reuseasca sa bage inapoi curentul consumat la pornire.

Pune amplificatorul sa porneasca numai cu contactul pus (motor pornit)

Link spre comentariu

Pe masina incarcarea nu mai respecta acel 10% din capacitate ca la redresoarele auto.Pe masina tensiunea e constanta(uzual 14,2...14,4V),iar curentul e limitat doar de potenta alternatorului,de asta si timpul de compensare al consumului pt pornire este relativ mic.

Asta fiind clarificat,ai doua variante.

1-folosesti 2 acumulatoare,unul al masinii de 40Ah sau cat vrei tu, si cel de 120Ah cuplat la sistemul audio permanent,si la sistemul de incarcare al masinii doar cu motorul pornit,in rest sa nu aiba treaba cu instalatia masinii.

2-folosesti acumulatorul de 120Ah pt tot,si montezi un voltmetru digital la bord,ca sa stii cand ai scazut sub 11,8-12V sa pornesti motorul pt incarcare.Treaba asta poti s-o faci manual sau automat.

Mari probleme mai aveti voi tinerii din ziua de azi cu auzul....

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări