Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

MIXER CU 5 CANALE


dacianu11

Postări Recomandate

Salut! In primul rand vreau sa imi cer scuze daca mai este un subiect cu aceasi tema. Am un amplificator IPA300 de 300W, la care vreau sa ii fac un mixer. Mixerul trebuiue sa contina: 1. intrare microfon2. intrare microfon3. intrare chitara4. intrare orga5. intrare cd-playerToate semnale astea trebuie sa le scoata pe 2 canale spre amplificator L si R. Din mixer mai am nevoie de o iesire pentru casti. Pe fiecare canal amplificarea trebuie sa fie 0, si sa pot regla semnalul de intrare independent (volum). Mai am nevoie si de un intrerupator ON/OFF pe fiecare canal.Mai jos am pus schema bloc o sistemului, asa cum am gandit-o eu.Microfoanele si chitara au preamplicatoare, si de asta am spus ca vreau amplificarea sa fie 0 la mixer. Poate cineva, va rog, sa ma ajute cu o astfel de schema si eventual cu cateva explicatii ulterioare. Sunt incepator in ale electronicii, dar ma descurc. Si ca sa nu creada cineva ca sunt lenes, si vreau mura-n gura, am tot cautat cu nea "gogu" dar nu prea m-am descurcat cu ce scheme am gasit, mai precis nu le-am inteles pe deplin, si de asta am ales sa deschid un subiect nou si sa va cer ajutorul vostru.Va multumesc!

post-65904-139829726418_thumb.gif

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 43
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

  • 2 săptămâni mai târziu...

Aveti aici un mixer probat, daca folositi pot-uri de calitate si CI-urile recomandate, merge foarte bine. sensibilitate microfon -aprox 5mV regabil ; pe celelelte intrari 100-300mV reglabil; daca folositi modulul corector cu trei cai ,dispar din schema C11 si R11 iar R1 poate avea alta valoare functie de sensibilitatea ceruta. Bineinteles pe intrarile stereo pot-urile vor fi duble...Dupa ce veti efectua reglajele este bine ca semireglabilii , acolo unde sunt , sa fie inlocuiti cu rez. fixe.