Jump to content


Photo

Exercitii programare de la zero


  • Please log in to reply
99 replies to this topic

#91 OFFLINE   Liviu M

Liviu M

    -

  • Membri
  • PipPipPipPipPip
  • 3,071 posts
  • Locatie:In sat cu Doru

Posted 10 September 2016 - 10:52 PM

Eu m-am cam saturat sa repet: cand primiti erori de compilare, cele mai utile informatii care trebuie postate sunt erorile in sine.


Edited by Liviu M, 10 September 2016 - 10:54 PM.


Cu_reclama

Cu_reclama
  • Membri

#92 ONLINE   mars01

mars01

    上昇

  • Membri
  • PipPip
  • 907 posts
  • Locatie:Bucuresti / Pitesti

Posted 10 September 2016 - 11:36 PM

Ai doua erori:

 

1. Nu ai incheiat acolada finala pentru functia 3. Practic mai trebuie sa adaugi o acolada de inchidere chiar inainte sa inceapa functia 4

2. In functia 4, pe la mijlocul ei declari o variabila int j. Declaratia variabilelor se face intotdeauna la inceputul programului sau functiei. In cazul tau, mai concret, trebuie sa muti declaratia aceasta imediat dupa acolada de deschidere a functiei 4.

 

Dupa aceste modificari, programul se compileaza fara erori.



#93 OFFLINE   The_Reaper

The_Reaper

    Consumator de curent

  • Membri
  • PipPip
  • 289 posts
  • Locatie:Buzau

Posted 11 September 2016 - 08:59 AM

Am facut modificarile, a functionat din prima, mars inca o data multumesc mult.  Dupa ce testez jocul de lumini o sa postez proiectul pe forum.



#94 OFFLINE   The_Reaper

The_Reaper

    Consumator de curent

  • Membri
  • PipPip
  • 289 posts
  • Locatie:Buzau

Posted 14 September 2016 - 08:05 PM

Revin cu un update, am testat jocul de lumini si am observat o problema, jocul  porneste pana nu apas butonul. Cum se poate rezolva??



#95 OFFLINE   Elison

Elison

    Membru

  • Membri
  • PipPip
  • 171 posts
  • Locatie::

Posted 14 September 2016 - 08:58 PM

Initializeaza varaiabila i cu valoarea 4.



#96 OFFLINE   The_Reaper

The_Reaper

    Consumator de curent

  • Membri
  • PipPip
  • 289 posts
  • Locatie:Buzau

Posted 15 September 2016 - 05:40 PM

Am modificat aici i=4 (sper ca este corect), dar nu mai porneste deloc jocul.

 

 

image.jpg


Edited by The_Reaper, 15 September 2016 - 05:40 PM.


#97 ONLINE   mars01

mars01

    上昇

  • Membri
  • PipPip
  • 907 posts
  • Locatie:Bucuresti / Pitesti

Posted 15 September 2016 - 06:52 PM

Salut,

 

Elison se referea la urmatorul hack.

 

Inlocuiesti linia:

unsigned int i;

care se vede mai jos,

#define BUTON   RA0_bit
#define INPUT   1
#define OUTPUT  0

#define APASAT  0

#define NR_JOCURI    4

unsigned int i;

//Timer0
//Prescaler 1:4; TMR0 Preload = 6; Actual Interrupt Time : 1 ms
void InitTimer0(){
  OPTION_REG = 0x81;
  TMR0 = 6;
  INTCON = 0xA0;
}
// restul de cod

cu linia:

unsigned int i = 4;

Edited by mars01, 15 September 2016 - 06:54 PM.


#98 OFFLINE   The_Reaper

The_Reaper

    Consumator de curent

  • Membri
  • PipPip
  • 289 posts
  • Locatie:Buzau

Posted 15 September 2016 - 08:27 PM

Am facut modificarea, acelasi rezultat, tot trebuie apasat sa porneasca



#99 OFFLINE   Elison

Elison

    Membru

  • Membri
  • PipPip
  • 171 posts
  • Locatie::

Posted 15 September 2016 - 09:16 PM

Revin cu un update, am testat jocul de lumini si am observat o problema, jocul  porneste pana nu apas butonul. Cum se poate rezolva??

Exprimarea ta nu este clara.

Daca vrei sa porneasca un joc de lumini cand alimentezi circuitul, trebuie sa initializezi variabila i , asa cum foarte clar ti-a explicat @mars01, cu o constanta corespunzatoare jocului pe care il doresti.

Daca vrei sa porneasca doar cand apesi butonul, pui i=4


Edited by Elison, 15 September 2016 - 09:22 PM.


Cu_reclama

Cu_reclama
  • Membri

#100 OFFLINE   The_Reaper

The_Reaper

    Consumator de curent

  • Membri
  • PipPip
  • 289 posts
  • Locatie:Buzau

Posted 16 September 2016 - 07:32 PM

Gata, am rezolvat , jocul porneste la alimentarea circuitului.

 

https://youtu.be/jkg0h7ehbIQ

 

Multumiri pentru ajutor lui mars01 si Elison.






2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users